niedziela, 14 października 2012

Storylinia przed sesją

Do pierwszej mojej sesji pozstał tydzień. Nazwałem ją Prologiem, chcąc podzielić ją na dwa krótkie spotkania - z racji ograniczeń czasowych, Neuroshima w "naszym gronie" rozgrywać się będzie w tygodniu, późnym popołudniem. Z tego właśnie powodu muszę obmyślić 3,4 godzinną sesję, by kończyć ją w odpowiednim momencie.

I tak dzieląc historię pomyślałem, by wrzucić przed każdym spotkaniem notkę ze storylinią. Nie będzie ona tyczyć się stricte Graczy, a osób, miejsc, wydarzeń, które będą miały wpływ na fabułę. W jakim celu? Ano by podać Im kilka informacji w sposób nie zwykły, a bardziej klimatyczny, nie do końca jasny - zwyczajnie ciekawszy. Przynajmniej taką mam nadzieję.

Poniżej pierwsza storylinia, którą Gracze już widzieli. Co chciałem, by z niej wyczytali? Ano miejsce wydarzeń (Gracze nie wiedzieli, gdzie zaczną, ani ich postaci nie znali się wcześniej). Motywem przewodnim są czterokołowce i praktycznie w pierwszych dwóch godzinach gry będą mieli z nimi do czynienia.



5 komentarzy:

  1. Rozumiem, że zaczynacie w Detroit :-) Dobry plan - zrobiłem podobnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Na zachód od Henderson" :) Te miasto występuje w kilku stanach - kolejna storylinia uściśli, gdzie dokładniej. Do Detroit oni dotrą, wg planu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek Ci wcięło. Na szczęście zdążyłem zgapić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak klikam, to mnie się otwiera...chcesz, to podeślę na @ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już czytałem. Tyle, ze głupio, że sie nie wyświetla... szkoda. na Twoim miejscu puściłbym w pełnym rozmiarze tutaj, bez pośrednictwa stron hostingowych.

    OdpowiedzUsuń