sobota, 23 lutego 2013

23.02.13 - Co nowego?


Postanowiłem od czasu do czasu wrzucać posty, które informować będą o zdarzeniach związanych z moją osobą. Te najważniejsze i głównie związane z RPG.

1. Warto zajrzeć.

Na blogu nowe strony, które warto odwiedzić. Szczególnie zwracam uwagę na stronę Neuroshimy Hex OnLine, jak również blog Buczka, Szybka Akcja.
Pierwszy site, to gra online z żywymi ludźmi w jedną z najlepszych planszówek ever - Neuroshima Hex. Świetna grywalność, klimat Neuro, proste zasady. Nie masz z kim pograć? Wbijaj na darmowy serwer i graj! BTW: można mnie tam czasem spotkać (nick: Yarin).
Druga strona tyczy bloga MG, Buczka, i traktuje głównie o uniwersum SuperHero na mechanice SWEPLa. Konkret i doświadczenie – polecam.

2. Nowy Projekt.

Tak, jeśli jesteś stałym bywalcem, już zauważyłeś zmianę - logo. Nie widnieje tam bez powodu. Razem z trxem (bloggerem Cleaner's Shelter) stworzyliśmy projekt, który, mamy nadzieję, rozwinie się i nabierze barw z efektami, na jakie liczymy. Niebawem pokażemy go światu (zwłaszcza fanom Neuro i Obserwatorom naszych blogów), otwierając bramy zainteresowanym.
Coś ogólnopolskiego, coś o RPG, coś świeżego i, oby, ciekawgo dla wszystkich. Już niebawem konkrety!

3. Moje mistrzowanie, a kwestie osobiste.

W ciągu miesiąca na świat przyjdzie mój syn i zapewne bezproblemowo wywróci mi go do góry nogami. Przede mną ogromne wyzwanie, które jednak ograniczy moje prowadzenie sesji. Ale nic straconego! Pomysłów mam wiele, więc blog będzie prowadzony, a Graczom obiecałem skończenie kampanii i tak będzie.
Zielonego pojęcia nie mam, jak nowa sytuacja wpłynie na moją pasję do RPG, ale zakładając, że będę miał dla siebie kilka godzin w miesiącu, nie rzucę grania. Moja wspaniała małżonka jest wyrozumiała i raczej, jeśli sytuacja pozwoli, kręcić nosem nie będzie na moje granie. Tak granie, nie mistrzowanie, ale do czasu. Zobaczymy.




6 komentarzy:

  1. 2. Logos to zdaje się "Słowo" (z Greki), ale co oznacza u Ciebie - nie mam pojęcia.

    3. Serdecznie gratuluję!

    Przez podobieństwo "R" do "A" w czcionce użytej w nazwie strony teraz wyglądasz bardziej na "Mistaza Gay" niż na "Mistrza Gry" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie wiem skąd te "s" tam zawędrowało ;)
    Poprawiłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema - czekam na info o projekcie z trxem ...

    Mój syn ma już 12 dni .... z doświadczenia z czasem jest różnie - aktualnie brak czasu na nowe wpisy w moim blogu - pomysły są czasu brak ... ale mam nadzieje że już niebawem coś nowego napiszę.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Bler, że czcionka nagłówka straciła na czytelności ze względu na łudząco podobny krój liter R i A. Szczerze mówiąc, poprzednie logo bardziej mi się podobało, ale to już jak wiadomo, kwestia gustu... a o gustach się nie dyskutuje.

    Poza tym jestem ciekawa, co też kombinujecie z trx'em. Co prawda fanką klimatów post-apokaliptycznych nie jestem i raczej nie będę, ale... mniejsza o większość. I tak jestem ciekawa. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej no nie wierzę, że czytacie to jak "Mistaza Gay" :P Owszem, czcionka jest mniej czytelna - z prostego powodu - KLIMAT :). Ale to tylko moje zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. trx, spójrz na ten napis okiem człowieka, który *nie wie* co tam jest napisane.
    A czcionka jest mniej czytelna, ponieważ jest mniej czytelna, klimat tu nie ma nic do rzeczy ;) ale ja pewnie się po prostu czepiam :))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń